Areny i turnieje World of Tanks

Od 15 – 16 września gracze będą mogli zbierać się w drużyny i walczyć z przeciwnikami o atrakcyjne łupy!

Szczegóły rejestracji i nagrody zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.

Do tego czasu możecie ćwiczyć, tworząc własne turnieje za pośrednictwem funkcji aren w systemie Xbox Live. Odwiedźcie klub Turnieje World of Tanks i dołączcie do społeczności, aby tworzyć własne turnieje!

Jak mogę to zrobić?

  1. Przejdź do „Klubów na Xbox”.
  2. Naciśnij przycisk Xbox, aby otworzyć przewodnik, a następnie wybierz kolejno pozycje Start, Społeczność, Kluby na konsoli Xbox.
  3. Wybierz jeden z wyróżnionych klubów lub kliknij Znajdź klub.
  4. Przejdź do listy Znajomi i kluby – naciśnij przycisk Xbox, aby otworzyć przewodnik, wybierz pozycję „Znajomi i kluby”, a następnie klub z listy.

Przewodnik wideo oraz więcej informacji dostępne są na stronie Xbox.com: https://support.xbox.com/pl-pl/xbox-one/xbox-live/create-club

Jesteście już klubie?

  1. Jeśli tak, należy kliknijcie kartę Turnieje.
  2. Wybierzcie turniej z listy i zgłoście swoje uczestnictwo (jeśli jesteście właścicielami lub administratorami klubu, możecie utworzyć własny turniej).

 

OPCJE STRUKTURY TURNIEJÓW WORLD OF TANKS

LIMIT DRUŻYN – liczba drużyn dozwolonych w danym turnieju: 8, 16, 32, 64, 128, 256

DATA ROZPOCZĘCIA – data rozpoczęcia turnieju. Daty i godziny turnieju są zsynchronizowane z ustawieniami czasu konsoli

GODZINA ROZPOCZĘCIA – planowana godzina rozpoczęcia turnieju. Czas rozpoczęcia turnieju jest zsynchronizowany z ustawieniami czasu konsoli twórcy turnieju.

PLATFORMA – wybrana jest zawsze opcja XBOX ONE

WYMAGAJ POTWIERDZENIA (OPCJONALNIE) – jeśli ta opcja jest włączona, uczestnicy muszą potwierdzić swoją gotowość do gry, inaczej utracą miejsce w turnieju. Monity o potwierdzeniu są wysyłane do wszystkich uczestników 30 minut przed rozpoczęciem turnieju.

TRYB – Dostępne tryby gry, rozmiary drużyn i poziomy pojazdów

  • Bitwa spotkaniowa, poziomy I – III (2 vs 2)
  • Bitwa spotkaniowa, poziomy I – III (7 vs 7)
  • Bitwa spotkaniowa, poziomy I – III (15 vs 15)
  • Bitwa spotkaniowa, poziomy IV – VII (2 vs 2)
  • Bitwa spotkaniowa, poziomy IV – VII (7 vs 7)
  • Bitwa spotkaniowa, poziomy IV – VII (15 vs 15)
  • Bitwa spotkaniowa, poziomy VIII – X (2 vs 2)
  • Bitwa spotkaniowa, poziomy VIII – X (7 vs 7)
  • Bitwa spotkaniowa, poziomy VIII – X (15 vs 15)
  • Bitwa standardowa, poziomy I – III (2 vs 2)
  • Bitwa standardowa, poziomy I – III (7 vs 7)
  • Bitwa standardowa, poziomy I – III (15 vs 15)
  • Bitwa standardowa, poziomy IV – VII (2 vs 2)
  • Bitwa standardowa, poziomy IV – VII (7 vs 7)
  • Bitwa standardowa, poziomy IV – VII (15 vs 15)
  • Bitwa standardowa, poziomy VIII – X (2 vs 2)
  • Bitwa standardowa, poziomy VIII – X (7 vs 7)
  • Bitwa standardowa, poziomy VIII – X (15 vs 15)
  • Bitwa na wyniszczenie, poziomy I – III (2 vs 2)
  • Bitwa na wyniszczenie, poziomy I – III (7 vs 7)
  • Bitwa na wyniszczenie, poziomy I – III (15 vs 15)
  • Bitwa na wyniszczenie, poziomy IV – VII (2 vs 2)
  • Bitwa na wyniszczenie, poziomy IV – VII (7 vs 7)
  • Bitwa na wyniszczenie, poziomy IV – VII (15 vs 15)
  • Bitwa na wyniszczenie, poziomy VIII – X (2 vs 2)
  • Bitwa na wyniszczenie, poziomy VIII – X (7 vs 7)
  • Bitwa na wyniszczenie, poziomy VIII – X (15 vs 15)

MAPY – mapy będą losowane w zależności od trybu gry, liczby graczy w drużynie oraz poziomu czołgów. Im mniejsza są drużyny, tym mniejsze są losowane mapy.

OPIS – w tym miejscu twórca turnieju może określić jego zasady oraz inne wytyczne dotyczące danej rozgrywki. W tym polu można wpisać maksymalnie 1024 znaków.

Co należy wiedzieć o turniejach rozgrywanych za pomocą aren w Xbox Live:

  • Każdy tworzony turniej musi mieć nazwę.
  • Kapitanowie drużyn muszą dysponować wymaganą liczbą graczy, aby zarejestrować się i uczestniczyć w turnieju.
  • Aby można było zarejestrować drużynę, musi ona zawierać wystarczającą liczbę członków. Jeśli drużyna jest już zarejestrowana, wystarczy, aby do turnieju dołączył tylko jeden gracz, aby rozpocząć rozgrywki.
  • Po zarejestrowaniu drużyny dowódca będzie mógł: udostępniać turniej, wyrejestrować drużynę z turnieju lub zaraportować turniej.
  • Grupy turniejowe są generowane losowo
  • Jeśli w turnieju pozostanie niewypełniona grupa, drużyna automatycznie przechodzi dalej i weźmie udział w pierwszej dostępnej rozgrywce.
  • Serwer, na którym będzie toczyć się rozgrywka, jest wybierany na podstawie lokalizacji pierwszego gracza, który dołączy do turnieju po potwierdzeniu uczestnictwa (na przykład: jeśli gracz jest zalogowany na serwerze NA East, wszyscy gracze zostaną przeniesieni na ten serwer na czas meczu).
  • Czas trwania meczu to 15 minut + rundy rozstrzygające mają miejsce, gdy czas gry dobiegł końca, a obie drużyny nadal ze sobą walczą.
  • Między rundami są 5-minutowe przerwy, pozwalające graczom przygotować się na następny mecz.
  • Grupa jest aktualizowana co rundę, odzwierciedlając postępy drużyny.

INNE PORADY

  • Warto sprawdzić stan baterii kontrolerów Xbox.
  • Jakość połączenia z Internetem jest bardzo ważna – nie obciążajcie łącz podczas bitwy.
  • Utwórzcie własną grupę Xbox, aby móc komunikować się z drużyną.
  • Bawcie się dobrze!

UWAGA:

Arena Xbox Live to rozszerzenie funkcji turniejów World of Tanks Console. W przypadku problemów z grą prosimy o zgłoszenie tego faktu obsłudze klienta Wargaming

Błędy Xbox wyświetlane podczas tworzenia turnieju lub błędy w grze oznaczone kodem Xbox należy zgłaszać działowi obsługi klienta Xbox.

Dodaj komentarz